Kur atsiskaityti už „Vilniaus energijos“ paslaugas?


2016-11-08

Informuojame, kad už šilumą, karštą vandenį ir kitas mūsų Bendrovės suteiktas paslaugas galite atsiskaityti tik žemiau nurodytose mokėjimo įstaigose, kurios yra sudariusios sutartis su „Vilniaus energija“.

 

Mūsų Bendrovės pateiktas sąskaitas galite apmokėti naudodamiesi atsiskaitymo knygele ar jos elektroniniu atitikmeniu internete – knygelės 5-ąja (šildymas) ir 6-ąja (karštas vanduo) eilutėmis – komerciniuose bankuose, AB „Lietuvos paštas“ skyriuose, UAB „Perlo paslaugos“ terminaluose, UAB „Virtualių paslaugų operatorius“ partnerių prekybos vietose (spaudos kioskuose „Lietuvos spauda“, „Spauda“, parduotuvėse „Narvesen", „Express-market“, „Kaišiadorių paukštynas“ bei naudojantis „Pay Sera“ mokėjimo platformos paslaugomis), Grigiškių kredito unijoje. Sąskaitas taip pat galite apmokėti sudarę sutartį su „Viena sąskaita“, MAXIMA kasose pateikę sąskaitos priede esantį kvitą, „Swedbank“, AB –  pasirinkę įmokos kodą 102933. Jei sąskaitas mokate „Swedbank“ interneto banke, interneto banko lange pasirinkite „Įmokos“ ir įmokų gavėjų paieškos lange įveskite 102933, atsivėrus paieškos eilutei UAB „Vilniaus energija“, pasirinkite „Mokėti“. Atkreipiame dėmesį, kad sąskaitas apmokant ne aukščiau nurodytais būdais, įmoka gali būti neįskaityta.

 

Taip pat informuojame apie patogų ir greitą atsiskaitymo už Bendrovės suteiktas paslaugas būdą – elektroninių sąskaitų automatinį apmokėjimą, kuris nuo 2016 m. sausio 1 d. pakeitė tiesioginį debetą. Prašymą elektroninėms sąskaitoms pateikti ir automatinį šių sąskaitų apmokėjimą pasirinkti galite savo banke.

 

Klientams, norintiems sutaupyti laiko, siūlome naudotis mokėjimo sistema „Bank link“, kurią rasite elektroninio aptarnavimo centre www.vilniaus-energija.lt. Šiuo atsiskaitymo būdu gali naudotis „Swedbank“, AB, AB SEB banko ir AB DNB banko klientai.


Grįžti į naujienas