Ką daryti, jei sugedo karšto vandens skaitiklis?


Jei Jūsų bute sugedo įrengtas karšto vandens skaitiklis, prašome kreiptis į klientų aptarnavimo centrą arba skambinti telefonu 1899. Skambučių centras užregistruos iškvietimą vadybininkui Jums pageidaujamu laiku.

 

Jeigu karštą vandenį Jūsų namui tiekia UAB „Vilniaus energija", skaitiklio pakeitimu rūpinasi bendrovė, o pakeitus skaitiklį, pradedamas skaičiuoti Vilniaus miesto savivaldybės nustatytas skaitiklio įrengimo, priežiūros ir patikros mokestis - 0,94 Eur/apsk. pr./mėn / 3,25 Lt/apsk. pr./mėn su 21 proc. PVM .

 

Jeigu karšto vandens tiekėjas Jūsų namui yra ne UAB „Vilniaus energija", skaitiklio pakeitimu ir patikra rūpinasi jo savininkas. „Vilniaus energijos" vadybininkas tik nuplombuoja skaitiklį, surašo aktą ir, savininkui įrengus naują skaitiklį, vėl jį užplombuoja ir surašo aktą.

 

Skubiu atveju prašome kreiptis tiesiogiai į vadybininką:

Suraskite savo vadybininką-šilumininką.

Įveskite knygelės numerį Suraskite savo vadybininką-šilumininką