Jei praradote slaptažodį


Jei praradote asmeniškai pasirinktą slaptažodį, jį galite atkurti bendrovės el. aptarnavimo centre:

 


  • Slaptažodžio atstatymas
  • Nepavykus atstatyti slaptažodžio bendrovės el. aptarnavimo centre arba praradus pirminį slaptažodį, reikia skambinti telefonu 1899 arba kreiptis į Jus aptarnaujantį klientų aptarnavimo centrą.
  • Kartu reikia pateikti šiuos dokumentus:

  • - gyventojams bei juridiniams asmenims, turintiems anksčiau pasirašytas šilumos (karšto vandens) (vartojimo) pirkimo-pardavimo sutartis ar pasirašiusiems naujas sutartis;

  • - pateikusiems asmens tapatybę, buto (patalpų) nuosavybę ar valdymo teises patvirtinančius galiojančius dokumentus. 

 

Tai atlikus, per 3 val. bus atnaujintas pirminio slaptažodžio galiojimas ir atkurtas pirminis slaptažodis.